The Most Awkward Run-In You Can Have With an Old Acquaintance – Key & Peele


Lee! Lee! Oh, [bleep]! Oh, Lee, I’m sorry,
buddy. I can’t believe it. Thank you so much
for coming. I haven’t seen you
in years. Oh… Yeah. Oh! Yeah, hey. Stuart! – Yes!
– Man. Oh, I haven’t seen you since– – Eighth grade.
– Eighth grade. – Miss Lacy’s class?
– Yeah…I know, I know. Miss Lacy’s Class!
Ha ha! Oh, you brought me
flowers? Mm-hmm. That’s awesome.
That’s awesome. I bought these at a store
for you. You didn’t have
to bring me flowers, man. Here you go. Crazy the way
I went out like that, huh? – Yeah.
– What was that? – What?
I was like, when I heard, I was like, “What the [bleep]?” Oh, well of course, I mean–
[bleep] Boulder? Who’d have thought! Boulder. Right.
I mean it’s like, who gets killed
by a boulder these days? Well, I mean–I mean,
not me. I mean, you remember, I was
in Boulder, Colorado. I was hiking, and then
I fell off that mountain. Remember? You remember, right?
Boulder, Colorado. – Yeah!
– I was hiking, and then I– – No, I-I know!
– I was dehydrated, then they
couldn’t find me. No, I was saying,
like, if you think about it, Boulder killed you. Well, not really Boulder. I wouldn’t say the city,
per se. It was the–it was the cougar
that got me. And then that’s what everyone
was talking about. I mean, God, I was out there
for like, three weeks. – Yeah.
– Jeez. But that’s neither here
nor there. So, hey, did you get that LinkedIn invitation
I sent you before I died? I–you know, um, I mean, I don’t– when I see LinkedIn, I just delete it
without even checking, – because I’ve just got…
– No, no, I got you. – so much…on my plate.
– Totally, yeah, yeah. – I get it, I get it.
– So… Hey, so w-what
did you want to say to me? – Um, what do you mean?
– You know, that’s why people come
to graveyards, right? Is so you can say
the stuff – that you wish you had said…
– Right, right– when someone was alive,
right? Oh, my God.
There’s so much stuff. Okay, where do I start? – Um…
– Take your time, man. You can lay a couple on me today
and then come back. Yeah, I mean–yeah,
I can get it done here. ‘Cause that’s the whole reason
I came down here, you know. – Sure. Yeah, yeah. Plus my grandfather’s
like two rows down there. – Oh.
– I was gonna come to you, say some things to you, go to him,
and sort of finish up… – Oh…
– there. But you were coming
to see me too? Totally, totally, totally. Well, fire away, man. You’re the only good friend
I have who’s come to visit. Yeah. Really? Yeah. Uh-huh. I just wanted to, uh,
say that, oh, if you see my grandfather, maybe you could
just tell him that– Okay, so you didn’t
come here to visit me. You came here
to see your grandfather. I get it. Well, what do you mean?
What are you talking about? Oh–pffft!
[bleep], please. I’m here to see you. – Why–
– Right. Okay. It’s cool.
You know what, I’m just gonna, you know,
go back to the afterlife. I’m sorry.
I’m behind hostile. It’s just a little
embarrassed right now, – a little taken off guard.
– I’m just gonna… No, go ahead, take them.
Get them. – Yeah.
– Go ahead, get them, Get them. [mumbling] Oh, uh,
just a heads up, though, Lee. Um, I’m probably gonna haunt you
for the rest of your life, and if you have a daughter, I’m gonna
possess the creepiest doll – in her bedroom.
– No. – Just so you know.
– No, no, no, no, no, wait, wait, wait.
Stevie, Stevie, Stevie. Stuart!

100 Comments

  • Want more sketch comedy? Check out Comedy Central Originals for videos with Gus Johnson, CalebCity, Brandon Rogers, and more of your favorite YouTubers: https://www.youtube.com/channel/UCNVBYBxWj9dMHqKEl_V8HBQ

  • And that is the origins black Annabel.

  • ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  • Amazing!!!!!! Get some Playbudz for your controller if you're a gamer

  • Stealing joke can get you killed. Totally not cool

  • Shoulda turned the table and asked him all the questions one might want to know in such an encounter, like is there a heaven or hell, can my grandmother really see all the things I do in private, is it better being dead, who killed Epstein, do you know my future, will bitcoin hit one million, what am i working for, is climate change the fault of mankind, why do people scribble stuff near urinals, etc etc

  • I know this is a just a scene they made up but I actually did have a friend from high school that died in the mountains in Oregon 4 years after we graduated.

  • Guys, nothing was more awkward than the OLD FRIEND WITH GALLLON OF PCP sketch /watch?v=tFUvmZWf4hI

  • Premise is sketchy, since no one would forget a classmate disappearing for weeks…

  • LOL

  • Why did I put myself through this ๐Ÿ˜…

  • So basically Stuart is gonna posses his daughterโ€™s doll and become Chucky?

  • This must be a new trailer for the movie Poltergeist: A Haunted Cemetery

  • You have sum schmuk on your shirt

  • I was expecting the grandfather(ghost) to appear to be like "what??..you didn't come to see me?????"..when Jordan started lying about who he came to visit..

  • That's what everyone was talking about, typical lie to not feel bad about someone's story you have no idea about t

  • So we all just going to ignore that striped tie with a squared shirt?! ๐Ÿคช

  • I'm gonna possess your daughter's favorite doll๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘ฟ๐Ÿ‘ฟ

  • Key looks like such a sweet guy lol

  • 0:47 I'm dead frfr๐Ÿ’€๐Ÿ’€๐Ÿ’€๐Ÿ’€๐Ÿ’€๐Ÿ’€

  • Pretty much me when I die…or everyone else lol

  • Iโ€™m probably gonna haunt you ๐Ÿ™‚

  • Who got killed by a boulder?

    Someone who want to smoke crack and got hit with some CONSEQUENCES!!!

  • The title ain't kidding! Sooo cringe lmao, their acting feels so natural

  • ๐Ÿคฃ

  • I just watched a solid 4 min joke I already predicted

  • Just gonna chill here on the spirit plane. Heaven is for pussies

  • I honestly couldnโ€™t watch this because of how awkward it was ๐Ÿ˜‚

  • "Daddy, my doll keeps blinking at me. I'm scared!" "Don't worry honey, that's just Stuart. I'm sure you'll be okay."

  • Linked-in invitation???? Lol

  • Man, I wish I was here FOIST! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Why ITS funny and sad in the same time

  • From the title alone, I really wasn't expecting this.

  • 127 hours!

  • He couldnโ€™t just think of one little thing to say to this dude? He deserved to be haunted

  • ๐Ÿ˜‚

  • I thought this was going to end up being the guy that died during the chin flick office battle sketch in the office

  • ๐Ÿ˜‚

  • You're looking good

  • MAGA!

  • Heyyyy…… Stuart ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

  • This is why I always run when this happens

  • Its funny, but personally, Whitest Kids you Know skit Gallon of PCP seems to be a bit more awkward lol

  • Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! No! No!

  • Ankh Angel Frank Chessar Of Ankh Angels Apocalypse

    ANKH ANGEL a.k.a.Frank Joseph Raymond Chessar was born in 1963 in northern California to the parents of Raymond Allen Chessar and Anita Lucille Chessar.
    ^ https://www.reverbnation.com/frankchessar/songs

    ^ https://soundcloud.com/p0llyw0gg-audio-collages

    ^ https://soundcloud.com/p0llyywogg

    ^ CVGM.NET

    ^ http://www.cvgm.net/demovibes/artist/2571/

    ^ https://www.jamendo.com/artist/362398/ankh-angel-frank-chessar

    ^ https://soundcloud.com/ankhangel

    ^ https://www.youtube.com/channel/UCeqEKW3cOEhzrLqVbDfdKIg/feed?activity_view=1

    ^ https://www.youtube.com/channel/UCXjZ37rHiASV_vtg1gl2HKQ

  • This mustโ€™ve been even weirder to film lol

  • This happens to me a lot, everyone seems to know me from somewhere and i just cant remember them
    At all which sucks big time

  • It was so funny that when he said 'heads up' his head was the only thing up

  • Oh look the racists

  • Howโ€™s that fair

  • I love Jordan Peele. He has such a bright future ahead of him.

  • 'Stevie Stevie!' ๐Ÿคฃ

  • How do they come up with this stuff… always gold.

  • "Just so you know lee" lmfaoo

  • Some ghosts have attitudes like wth get over yourself dude

  • they need to just go ahead and release the whole dvd set, or whatever's equivalent to dvd's today

  • Stevie stevie
    STUAAAAART

  • Diversity means chasing down the last White human.

  • this is actually pretty sad if you squint

  • Aaahhh… so awkward… ๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ‘ป

  • Old sketches were the funniest.Wonder why they were deleted in the first place.

  • Haha

  • He was hurt when he found out he didnt come to visit him ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

  • He said steve lmao

  • The doll is already creepy. These guys man…

  • Eh

  • you make drogs bro

  • ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • " i would been like fuck your couch"

  • Miss lacies classss

  • ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  • This is morbidly funny

  • Reminds my of how many react in Utah after the first date.

  • How weird would it be if people died, were buried and came back as ghosts and everyone could see them and talk to them but the catch is the ghosts couldn't leave the cemetery and had to stay there forever…

  • I wish that I could converse with my ancestors like this….

  • Not as awkward as when your old acquaintance is casually carrying a gallon of PCP

  • https://youtu.be/PAcGg_4KKYs

  • ๐Ÿคฃ

  • I will reprinted your series of animation into Chinese and posted it on a local forum,

    Now,i just need to confirm whether you allow me to do so,if you MIND what i did,please tell me๏ผŒthanks

  • I NEED THEM TO MAKE A PART 2,3,4 & FINALE

  • Bruh its so tense he dont know that nigga ๐Ÿ˜†

  • this is just like what i was picturing with key and peele together as a whole, ghosts of the past

  • Obviously, it's not the hottest sweetest girl you knew that is gonna to haunt you. Not even Grampa. It's that Stevie asshole.

  • Stevie Stevie Stevie… Stuart ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ I love these guys

  • His reaction 0:23 priceless

  • That shit made me feel so uncomfortable

  • its so awkward i got a heartattack half way

  • Is it just me or does the dude look like the dude from the meme lmao

    https://m.youtube.com/watch?v=zCRRX31uBmI

  • This conversation could've went a different way. Like hey, I didn't know you were buried here.

  • This hurt me but made me laugh

  • Thatโ€™s tuff

  • Omg so awkward…

  • So funny ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • When art imitates reality.

  • I swore I was already sub'd to Key & Peele ages ago – Love the comedy lol

  • Lol

  • Damn, the awkward moment is more terrifying than seeing an actual ghost. I knew it

  • HEARSE (VO) It's sleek, has cool leather interior and enough room for all of your loved ones Ride through the valleys peacefully , like driving the highways to heaven. Hearse. Pull over, it's passing through. EXT. A man dressed in casual clothes parks gets out and takes a drink of wine .

  • Cat calling was good but this is out the box thank you man for being so good actor

  • The same awkward feeling I get when I see every sketchy ass dipshit that claims to know or see me back at Highschool. I just pretend I got an emergency call and gotta go. Works everytime

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *