Live Report – SNL


♪♪♪
>>>ACTION 9 NEWS AT 5:00. EYE ON TAMPA.
>>GOOD EVENING. I’M BETH RUNYON.
>>AND I’M JACK TRASK. OUR TOP STORY TONIGHT, PANIC IN
DOWNTOWN TAMPA. A 70-FOOT-WIDE SINKHOLE OPENED
UP IN A WESTFIELD SHOPPING CENTER PARKING LOT.
>>ACTION 9’S NEIL McNABB IS LIVE ON THE SCENE, NEIL?
>>THANK YOU, BETH. QUITE A CHAOTIC SCENE HERE.
EMERGENCY CREWS ARE WORKING HARD TO ASSESS THE DAMAGE.
FORTUNATELY NO ONE WAS SERIOUSLY HURT, INCLUDING THESE TWO
SHOPPERS. CAN YOU TELL US WHAT HAPPENED?
>>YEAH. SORRY, I’M STILL SHAKING.
I WAS WALKING TOWARDS MY CAR. AND ALL OF A SUDDEN IT SORT OF
FELT LIKE THE GROUND WAS MELTING.
>>YEAH, CARS FELL IN, IT WAS CRAZY.
I’M JUST VERY HAPPY MY WIFE AND I ARE OKAY.
>>THIS IS YOUR WIFE?>>UH, YES.
>>YOU TWO ARE MARRIED TO EACH OTHER?
>>YES, SIR.>>JUST MAKING SURE I HEARD THAT
RIGHT. WELL.
A CLOSE CALL HERE TODAY FOR THIS MULTI-MILLIONAIRE AND
HIS LOVELY WIFE.>>OH, I’M NOT A MILLIONAIRE.
>>OH, I APOLOGIZE. I ASSUMED THAT YOU WERE A VERY
WEALTHY MAN.>>YEAH, I WISH.
SHE’S KIND OF THE BREADWINNER IN OUR HOUSE.
>>WELL, WE’RE A TEAM AND IF I FELT WEIRD ABOUT BEING THE MAIN
INCOME EARNER, I WOULDN’T HAVE MARRIED A PUPPETEER.
>>HE’S A PUPPET — I’M SORRY I YELLED.
JUST A LOT HAPPENING.>>SO IF YOU CAN HEAR ME THROUGH
THE MONITOR THERE, DID YOU SEE HOW MANY VEHICLES FELL INTO THE
SINKHOLE?>>AND ALSO, SIR, I’M WONDERING
IF YOU HAVE FAMOUS PARENTS OR SOMETHING?
>>IT’S A LITTLE LOUD, YOU ASKED HOW MANY CARS FELL IN?
I GUESS SEVEN OR EIGHT?>>INCLUDING OUR KIA SPORTAGE.
>>YOU DRIVE THIS SMOKESHOW AROUND IN A KIA SPORTAGE?
>>ARE YOU MAD AT ME, SIR?>>NO, NO, I’M JUST A LITTLE
OVERWHELMED BY THE SCENE HERE TODAY.
STILL A LOT OF UNANSWERED QUESTIONS.
I’M LIVE IN DOWNTOWN TAMPA WITH, I’M SORRY, WHAT’S YOUR NAME?
>>MATT SHATT. [ LAUGHTER ]
>>YOUR NAME IS MATT SHATT?>>UH, YES SHATT WITH TWO “Ts.”
>>DOESN’T MAKE IT ANY BETTER. [ LAUGHTER ]
AND YOU’RE MARRIED TO THIS WOMAN?
WHOSE NAME IS?>>ALEXANDRA KENNEDY-SHATT.
>>SHE’S A KENNEDY. AND SHE PUT A SHATT ON IT.
[ LAUGHTER ] BACK TO YOU!
>>YOU’D THINK WITH THE LAST NAME SHATT HE’D GO WITH MATTHEW,
RIGHT?>>YEAH, I DON’T KNOW.
JOINING US NOW VIA WEBCAM IS CAL TECH SEISMOLOGY PROFESSOR REED
DODDEN WHO’S AN EXPERT ON SINKHOLES.
PROFESSOR, WHAT CAUSES SOMETHING LIKE THIS TO HAPPEN?
>>WELL, IT VARIES. MOST LIKELY THEY WERE CHILDHOOD
FRIENDS WHO GREW UP TOGETHER AND THAT BLOSSOMED INTO A ROMANCE
OVER TIME. [ LAUGHTER ]
>>I BELIEVE YOU’RE REFERRING TO THE COUPLE THAT WAS JUST
INTERVIEWED. I WAS ASKING ABOUT THE SINKHOLE.
>>OH, IT’S PRETTY MUCH ALWAYS UNDERGROUND WATER.
>>OKAY. NEIL, ANY SIGN OF WATER DAMAGE
DOWN THERE?>>OH, ABSOLUTELY.
WE CAN JUST PAN DOWN A LITTLE, RICK.
YOU’LL SEE THAT THERE’S SOME MUD AND OH MY GOD.
[ LAUGHTER ] [ CHEERS AND APPLAUSE ]
MATT SHATT IS WEARING CROCS AND SOCKS.
HE’S MARRIED TO THE LORD’S MISTRESS.
AND HE’S WEARING CROCS. WITH SOCKS.
SENDING IT BACK TO YOU IN THE STUDIO!
>>OKAY WELL, WE WILL UPDATE YOU AS THAT SITUATION DEVELOPS.
WE NOW TURN TO KAREN HOFFSTEDDER WITH SPORTS.
BIG GAME THIS WEEKEND.>>YEAH, BUCS PLAYING THE
BRONCOS. OKAY, I GOT TWO THEORIES.
[ LAUGHTER ] [ CHEERS AND APPLAUSE ]
ONE, THIS DUDE MATT IS PACKING A TREE TRUNK IN HIS PANTS.
[ CHEERS AND APPLAUSE ] OR TWO, HE KIDNAPPED HER AND SHE
GOT STOCKHOLM SYNDROME. [ LAUGHTER ]
>>I’M SORRY, WE CAN STILL HEAR YOU.
AND FOR THE RECORD, I’M WITH MY HUSBAND BECAUSE HE IS ONE OF THE
STRONGEST MEN I’VE EVER MET. MOST MEN WOULD BE MAD AT THE
WORLD IF THEY WERE BORN WITH JUST TESTICLES AND NO PENIS.
NOT MY MATT SHATT. [ LAUGHTER ]
>>NEIL McNABB REPORTING LIVE. FROM A WORLD THAT NO LONGER
MAKES SENSE. [ LAUGHTER ]
>>THANK YOU, NEIL. QUITE A SITUATION IN DOWNTOWN
TAMPA.>>YEAH.
AND THERE’S THAT SINKHOLE TOO. [ LAUGHTER ]
>>WE’LL BE RIGHT BACK. [ CHEERS AND APPLAUSE ]

73 Comments

  • This is true love, man. LOL

  • This is one of those SNL skits that the comedy just lands

  • BETH RUNYON, JACK TRASK, NEIL McNABB, REED DODDEN, KAREN HOFFSTEDDER, (MATT & ALEXANDRIA KENNEDY SCHATT)… Whoever choose these names deserve a round of applause ๐Ÿ‘… What a great sketch!!!! ๐Ÿ˜† ๐Ÿ˜† ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Margot is sooooo hot!!!!!!!!

  • So what happened to that sink hole?

  • Shatt with 2 t's.
    Doesn't make it any better.
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Crocs and socks! ๐Ÿ˜‚

  • Yet again, reaching low for humor with more penis allusions–yet still awaiting a single SNL sketch where the female's private part is mentioned. Now that would be daring and groundbreaking.

  • the dislikes are incels

  • Classic skit until Leslie shows up.

  • This was better than suicide squad

  • I got one guess… They are huge as hell ball sacks

  • 3:20 WHAAATT AARREEE THOOOSSSEEEE !!!!! crocks n socks HAHAHAHAHA ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  • I've bounced for so many years and I have seen many Matt Shatt's with a beautiful lady. I never judged the man but also understood the news cast "how" did he pull that! ๐Ÿ˜‚

  • Harley Quinn in the house

  • Not ah Tree Truck tho๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญโ˜ ๏ธโ˜ ๏ธโ˜ ๏ธ

  • Stockholm Syndrome was not ruled out.

  • Crocks & socks

  • This is going to be the most viewed SNL clip, I am sure.

  • โ€œThese are confusing timesโ€

  • EITHER THIS MAN IS PACKING A GOD DAMNED TREE TRUNK IN HIS PANTS!!! … OR HE'S PACKING THE WHOLE DAMN *TREE*, TAKEN STRAIGHT FROM THE REDWOOD FOREST!!!!!!!!!!!!!

  • In my dreams Iโ€™m Matt Shatt and Margo Robbie is my wife ๐Ÿฅฐ

  • Best skits.

  • A phenomenal skit. Glad, I randomly found this.

  • I can look at margot Robbie all day๐Ÿ˜

  • C'mon news team!most of people are like mat shatt.

  • Losers ( like me ) love this skit!!

  • She tried so hard not to laugh ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • By far the funniest SNL to this day :-)))))

  • 4:35

  • I really wished the skit continued …

  • This is the fourth time I'm watching this

  • My favorite videoโ™ฅ๏ธ

  • Is she Dutch btw?
    She's super hot anyway

  • This proves MGTOW

  • That was great!

  • Niel McNab reporting live…from the twilight zone

  • Kenan should be in every skit…the man is gold

  • got to be his tongue tornado is strong…

  • Funny how Mike Day kept his hand on Margot Robbie's back the whole time. Dude took as much advantage as he could.

  • This is my favorite one

  • Doesn't make it any better ๐Ÿ˜ค

  • I got an ad for dating rich women on this

  • You drive this smoke show around in a kia sportage!!!

  • awesome excellent

  • The girl in the black dress looks like a tall version of pornstar Elsa Jean ๐Ÿ˜‚

  • Sharon Tate!

  • My sisters boyfriend is named Matt Shack

  • Let me get a crack at that Beth Runyon

  • I guessed it in the beginning, my theory was almost correct. ๐Ÿ˜‚

  • Couple disguises themselves to mind fuck the news crew

  • The lords mistress….๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
    She is fine tho.

  • He is married to lords mistress and he is wearing crocks with socks!! hahah

  • She must be a total loonie.

  • โ€œOh my GAWD! Matt Shatt is wearing CROCS! WITH SOCKS!โ€

  • I just died and subscribed after my resurrection just to die again….

  • I have watched this several times and still finds this funny hahaha

  • Pause at 1:48

  • ''HE DOES PUPPETS?!?''

    I had my laugh of the day right there.

  • Ahh, I always love fantasy skits

  • Shout out to all the Matt Shattโ€™s out there

  • Definitely a favorite of mine

  • She put a what on it

  • How would a man pee without a peepee?

  • My reaction to the Lyle Lovett and Julia Roberts union. #CrocsAndSocks

  • Why Is she with him? The world will never know…

  • Matt Shatt the man

  • The only role Mikey Day should ever play is the Grinch.

  • ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ

  • 1:50… you drive this smoke show around in a Kia Sportage !!!!

  • 3:35 he is married to the lord's mistress….and he is wearing Crocks with Socks !!!

  • Matt Shatt๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • He's wearing crocs and socks..

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *